Saturday, September 6, 2008

Җәһлияттән илаһияткә

Җәһлияттән илаһияткә
 

  ЭЧТӘЛЕК

  1. Алтын миллард фетнәсе яки дөньяга террор белән кем яный  

  2. Газап боҗрасы  

  3. Татар зыялылары 

  4. Балкыш программасы

  5. Милли йолалар 

  5.1. Татар исемнәре (Гомәр Саттар буенча)

  5.2. Бәби туе (Рәнис Газизов буенча)

  5.3. Татарларда туганлык мөнәсәбәтләре (Рәнис Газизов буенча)

  5.4. Гаилә белешмәсе

  5.5. Татарстан гаиләсенең әхлак кануны. Рәсми нөсхә. Барис Хафизов белән бергә

  6. Фәрит Солтановка (Муса Биги мирасын кайтару буенча)

  7. Өченче хәрәкәт (Марсил Хайретдин белән бергә)

  8. Дөньяви дәүләт һәм рухи җәмгыять (Ринат Нәбиев буенча)

  9. Соңгы көрәш

  9.1 Милли хәрәкәт – бармы бәрәкәт (Милли Мәҗлес конференциясе буенча)

  9.2 Без хуҗа булырбызмы? (Халиков Маннан буенча)

  9.3. Максат һәм гамәл (Гаял Мортазинның ТИҮ платформасы буенча)

  9.4. Җаннар сафланалар иман белән

  9.5. Корылтайга мөрәҗәгать

  9.6. Татар –мөселман җәмгыятен оештыру корылтае  

  9.7. Көрәш дәвам итә (Милли Мәҗлес конференциясендәге нотык)

  9.8. Чечен могҗизасы һәм татар фаҗигасе

  10. Татар җәмгыяви яшәеше

  10.1. Татар кануны (кыскача бирелеше)

  10.2. Татар мәхәлләсе (кыскача бирелеше)

  10.3. Татар гаиләсенең әхлак кануны (авторлык нөсхәсе)

  10.4. Меселман җәмгыятенең социаль доктринасы

  11. Татар кыйбласы кая? 

  11.1. Ике дин – ике кыйбла  

  11.2. Милли таркалышка фәлсәфи караш

  11.3. Кем ул татар милләте?

  11.4. Милләтнең оешу шартлары

  11.5. Татар милләтенең оешу гамәле

  11.6. Милли яшәешне оештыруда кайбер эчке каршылыклар  

  11.6.1. Дәүләтчеләр һәм милләтчеләр каршылыгы

  11.6.2. Урыс һәм мөселман татарлары каршылыгы

  11.6.3. Рәсми һәм милли мәгариф каршылыгы

  11.6.4. Дини юнәлешләр каршылыгы

  Татар суфыйчылыгы

  Җәмгыять һәм иман ныклыгы

  «Гарәп» һәм «татар» дине яки Алламы, Тәңреме?

  Керәшен һәм мөселман татарлары

  Ислам гыйлеме һәм татар фәлсәфәсе

  11.7. Татар яшьләрендә өмет бармы?

  11.8. Яһүд яңарышы һәм татар юлы

  12. «Тәүхид» җәмгыяте 

  13. Урыс татарлары конгрессы

  Илаһи фәлсәфә һәм милли мәгариф

  ЭЧТӘЛЕК

  1. Колшәриф университеты 679 Кб 44 бит

  2. Милли мәктәп өчен көрәш сәхифәсе (М. Усманов, Әмин Минһаҗ)  

  2.1. Милли мәктәп нәрсә ул?

  2.2. Татар милли мәктәбе бармы?

  2.3. Милли рух нәрсә ул?

  2.4. Милли мәктәпкә кем каршы?

  2.5. Милли мәгариф концепциясе өчен көрәш 

  2.6. Татар теленә кем каршы?

  2.7. Мәктәп - җәмгыять көзгесе

  2.8. Татар мәктәбенең оешу шартлары

  Татар милли мәктәбенең кыйммәти асылы

  Татар милли мәктәбенең оешу принциплары

  Татар мәктәбе һәм милли җәмгыять

  2.9. Кем төзи, кем җимерә? (Өлфәт Фәтхуллин)

  2.10. Педагог-галим Әмин Мингаҗга ачык хат

  3. Милли мәгариф концепциясе  

  4. Милли мәгариф  

  4.1. Этнокультура фәне нәрсәгә өйрәтә?

  4.2. Этнокультура фәненнән программа

  4.3. Югары белем нинди булырга тиеш?

  4.4. Милли мәктәп уку әсбапларына кайбер таләпләр

  4.5. Бөтендөнья мәгълүмат кырында татар мәгарифе

  4.6. Татар фәне бармы?

  4.7. Татар галиме нинди булырга тиеш?

  5. Милли тәрбиягә фәлсәфи караш

  6. Мөселман фәлсәфәсе һәм гакыйдә (С.Шәмси, К. Вәлиулла)

  7. Милли мәгариф буенча халыкка мөрәҗәгать  

  8. Илаһи фәлсәфә  

  8.1. Мәгърифәт нуры

  8.2. Милли мәгарифкә фәлсәфи караш

  Милли мәгариф һәм яратылыш тәгълимате

  Гомумкешелек кыйммәтләре һәм милли аң

  8.3. Мәгариф һәм дин

  8.4. Фән һәм дин 

  Кем ул Тибет кешесе?

  Кем ул – Кеше-алла?

  Дин һәм фән аерыламы?

  Исламның дөньякүләм йогынтысы

  Дәһрилек чире

  Гыйлем тантанасы

  8.5. Милләт һәм дин

  Иман һәм дин

  Иманның милләте бармы?

  9. Тел – гасырлар авазы 151 Кб 16 бит

  9.1. Бер тиенлек куян – ун тиенлек зыян

  9.2. Бөтендөнья мәгълүмат кырына ничек чыгарга?

  9.3. Безгә латин кирәкме?

  9.4. Татар телен ничек савыктырырга (Равил Һади буенча)

  9.5. Тел – милләтнең җан ризыгы

  9.6. Әлифба галәмнән килә яки алфавитмы, әлифбамы?

  9.7. Татар имласы

  9.8. Хәрәкәттә - бәрәкәт

  10. Фән тәҗвид

  11. Һәфтияк

  12. Ясин (кириллда авазлаштыру)
  Царство истины и империя лжи  
 

  СОДЕРЖАНИЕ

  1. Вера, религия и церковь – проблема соответствия  
Власть против Бога
Церковь против общины
Религия против веры
Союз церкви и власти

  2. Демонизация власти

  2.1. Вступительное слово

  2.2. Кому нужна власть?

  2.3. Кому принадлежит Россия?

  2.4. Организация общества по иерархии ценностей

  2.5. С ног на голову (по заявлению РНС)

  2.6. Русский вопрос и национальности (по Г.Попову)

  2.7. Новая евразийская идея (по Дугину)

  2.8. К нам едет антихрист или второе крещение татар (к приезду Алексия в Казань)

  2.9. Не за совесть, а за страх (о региональных лидерах)

  2.10. Взываем огонь на себя (по заявлению «Круглого стола»)

  2.11. Номенклатурный сепаратизм и национальная независимость 

  2.12. Есть ли будущее у татар?

2.13 Путь в никуда (Анализ общ.-полит. ситуации в России и Татарстане)

2.14. Борьба за власть в официальном исламе (идея восстановления ДУМЕС)

2.15. Модель Татарстана – спасение или гибель (к 5-летию договора с Москвой)

2.16. О преемнике Шаймиева позаботится Путин (по Вере Постновой)

2.17. К чему взывает слеза ребенка? (по Фану Валишину)

2.18. Сатанисты против исламистов

  Угроза священным принципам ислама

  Угроза святыням ислама

  Крестовый поход против ислама

  Кавказская трагедия (по Новодворской)

  Служилый ислам - духовный приказчик власти

  Феминизм – как орудие разрушения семьи (по А. Антонову)

  Безбожное образование против духовного просвещения

  Палестина – линия фронта праведного ислама с мировым сатанизмом

  Последние защитники ислама (Кавказ, Афганистан, Палестина, Азия и т.д.)

  Террор – орудие сатанистов

  Страна рабов – страна господ

  Москва слезам не верит (по Айдару Халиму)

  3. Мятеж «золотого миллиарда» или кто угрожает миру террором  

  4. Татарский Помпеи (или исповедь последнего татарина)  

  5. Конгресс татар или татарская жиронда  

  6. Люди света (о Рисаи-л Нур)  

  7. Чего хочет новый халифат (по Хисбут Тахриру)  

  8. Халифат или уммият

  9. Платформа Татарского общественного центра 

  10. Манифест татарского народа

  11. Не в силе правда, а в правде сила (заявление президента ВТОЦ) 

  12. Что провозглашает манифест русских общин

  13. Царство истины

  13.1. За что распяли Христа

  13.2. Наш принцип - евреи против сионизма (по раввину Израэля Уайза – движение Натури Карта - Израиль) 

  13.3. Сила ислама (по Гейдару Джамалю)

  13.4. Старообрядский приход (по епископу Андриану)

  13.5. Апологеты ислама (мысли исторических личностей)

  13.6. Еврейские праздники (по Рут Козодой)

  13.7. Песнь о моем народе (по Уолтеру Фильду)

  14. Проблемы лидерства и государственная власть 

  14.1. Проблемы лидерства в исламе

  14.2. Принципы становления, развития и распада государства (по Ибн Хальдуну)

  15. Что такое евроислам (по Рафаэлю Хакимову)

  16. Социальная доктрина ислама  

  17. Этнические и служилые татары

  18. Иудаизм и эллинизм 

  19. Тюркизм и ислам (по Мураду Агджи)

  20. Секуляризм – как последняя стадия безбожия
  Духовное общество и национальное образование  
 

  СОДЕРЖАНИЕ
В поисках истины (интервью с Мисхатом Тухфатуллиным)  
От неандертальца к неоантропу  
Почему мы стареем  
Система образования – как основа организации общества  
Концептуальные основы татарского национального просвещения

  Философские основы национального просвещения

  Политика национального просвещения

  Основные положения концепции
Что такое татарский национальный университет?
Татарский духовно-светский университет имени Кулшарифа
Устав университета Кулшарифа
Устав семейной школы
Институт семьи и воспитания (основные положения)
Почему распадается современная семья
Курсы по изучению коранических наук при университете Кулшарифа
Курсы домашнего образования и воспитания при колледже «Амирхания»

  4.10. Дистанционная система образования при университете Кулшарифа

  4.11. Назад к мировой цивилизации или нужен ли татарам национальный университет

  4.12. Отзывы на концепцию татарского национального просвещения
Текстологический разбор Корана 
Философия жизни
Совместимы ли наука и религия, вера и знание?
Человек и миры (по книге «Человек в Беспредельности»)
Мировое влияние ислама
Атеизм - как душевная болезнь общества
Праведный путь (божьи заветы)
Проблемы жизни, смерти и бессмертия
Язык – предание старины глубокой  
Двуязычию зеленый свет
Языку учит микропроцессорная техника

  Приложение. 

  Учебные программы и документация университета Кулшарифа

  Электронные версии этих книг с привлечением дополнительного материала будут структуированы в форме десяти сборников (книг). Следующие 6 книг будут иметь названия:

  Кораническое знание

  Коръән гыйлеме

  Память и надежда

  Хәтер һәм өмет

  Татарская трагедия

  Государственная власть и национальное самоуправление

No comments: